ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :
giweather joomla module
Σάββατο, 27 Νοεμβρίου 2021 - 7:51:41π.μ.

banner468x60

09
Μαΐου

Ακούω τον πελάτη - Αφουγκράζομαι τις Ανάγκες του - Μιλώ και πουλάω

Κατηγορία Marketing

Στόχος του σεμιναρίου είναι να περιγράψει μια άλλη, πιο σύγχρονη διάσταση της τακτικής των πωλήσεων, η οποία καθιστά τον πωλητή σύμβουλο του πελάτη.

Μια διάσταση η οποία δεν περιορίζεται πλέον στις έμφυτες ικανότητες του πωλητή, αλλά στον εφοδιασμό του με τις απαραίτητες δεξιότητες και γνώσεις, οι οποίες θα του δώσουν την δυνατότητα να πουλά δημιουργώντας ένα διάλογο βασισμένο και επικεντρωμένο πάντοτε στις ανάγκες του πελάτη.

 

Σκοπός του σεμιναρίου είναι:
η κατανόηση των τεχνικών, οι οποίες θα βοηθήσουν τον πωλητή και το στέλεχος των Πωλήσεων ή του Marketing να:
Επιτυγχάνει με ευκολία τους στόχους του και τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Κάνει ικανοποιητικές παρουσιάσεις στους υπάρχοντες και τους υποψηφίους πελάτες του
Αξιολογήσει τη διαδικασία που ακολουθεί σύμφωνα με τα αποτελέσματα που επιτυγχάνει
Εντοπίσει τα δυνατά του σημεία και τις αδυναμίες του
Οικοδομήσει ισχυρές και μόνιμες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες της επιχείρησης ή του οργανισμού
Βελτιώσει την εικόνα του και τις προσωπικές του αδυναμίες
Διατηρεί έντονο το ενδιαφέρον του πελάτη καθ’ όλη τη διάρκεια της παρουσίασης και σύντομα να κερδίζει την εμπιστοσύνη του.


Απευθύνεται σε στελέχη τμημάτων:

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους τα στελεχη πωλησεων. Γενικότερα, το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους εκείνους, οι οποίοι έχουν κατανοήσει
τη σημασία που έχει ο πελάτης και η διατήρησή του για την επιβίωση της επιχείρησης, ιδιαίτερα όταν ο ανταγωνισμός και η ομοιότητα των προϊόντων, είναι τόσο έντονος όσο ποτέ στο παρελθόν.

 

 Αποτελέσματα
Ο παραπάνω σχεδιασμός και ο τρόπος υλοποίησης του προγράμματος δίνει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να επανεξετάσουν τη
διαδικασία που ακολουθούν στις πωλήσεις τους μέχρι σήμερα και να κάνουν τις απαραίτητες αναπροσαρμογές, οι οποίες θα τους
βοηθήσουν να γίνουν οι πωλητές που θα βελτιώνουν την απόδοσή τους, θα δημιουργούν μακροχρόνιες επαγγελματικές σχέσεις με τους
πελάτες τους και θα επιτυγχάνουν τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα τόσο για την επιχείρηση όσο και για τους ίδιους.

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

Η πώληση σήμερα και αύριο. Η Συμβουλευτική Πώληση σημαίνει διάλογος,
Αντίο στην κλασική πώληση του προϊόντος ή της υπηρεσίας – Σήμερα πωλώ τον διάλογο στον πελάτη μου,
• Οκτώ νέοι κανόνες της πώλησης
Ο Πωλητής Σύμβουλος του Πελάτη
• Το προσωπικό Φύλλο Προετοιμασίας του Πωλητή
• 13 Κανόνες για να κερδίσω την εμπιστοσύνη του πελάτη μου


Τα 6 Στοιχεία του πλαισίου του Διαλόγου (Ανάλυση με παραδείγματα)
Η σημασία των ερωτήσεων για τον εντοπισμό των αναγκών του πελάτη
• Η σχέση με τον πελάτη και η ανάπτυξή της,
• Δυνατά αποτελεσματικά ανοίγματα σε (ψυχρές) επισκέψεις στον πελάτη,
• Η ανάλυση των αναγκών του πελάτη,
• Δυναμικές εισαγωγικές ερωτήσεις για τον εντοπισμό των αναγκών
• Η πρόκληση του ενδιαφέροντος του πελάτη,


Οι δεξιότητες που απαιτούνται και καθορίζουν την ποιοτική πώληση
• Δίνω την ιδανική λύση στο πρόβλημα του πελάτη, ενεργώντας ως σύμβουλός του
• Παρακινώ τον πελάτη να αγοράσει,
• Κρατώ ζωντανό το ενδιαφέρον του πελάτη,


Προετοιμάζομαι για τον διάλογο της πώλησης
• Εντοπίζω και επιλύω τις πραγματικές αντιρρήσεις του πελάτη,
• 19 αγοραστικά σήματα που δεν πρέπει να αγνοήσω,
• 51 λόγοι για τους οποίους αγοράζουν οι πελάτες,
• Κλείνω την πώληση βασιζόμενος στη φιλοσοφία του win-win-win situations
• 46 Τεχνικές κλεισίματος της πώλησης.


Προετοιμάζω τη νέα στρατηγική για επαναλαμβανόμενες πωλήσεις (Repeated Sales)
• Οδηγίες για να ξεπεράσω τα “απαγορευτικά σήματα – τους φύλακες” και να φτάσω στον πελάτη μου,
• Τεχνικές για να απαντούν στα μηνύματά μου
Απέτυχα να πουλήσω!
• 16 ερωτήσεις που πρέπει να κάνω στον εαυτό μου!
Case Studies, Τελικές Σκέψεις και Συμπεράσματα

 

ΟΜΙΛΗΤΗΣ: Α. ΜΠΕΡΤΣΙΜΑΣ

Εισηγητής σεμιναρίων πωλήσεων-διαπραγματεύσεων-Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ με 20ετή διδακτική και διευθυντική εμπειρία. Είναι καθηγητής Μάρκετινγκ & Πωλήσεων Ευρωπαϊκών και Αμερικάνικων Πανεπιστημίων στην Ελλάδα. Έχει διατελέσει Εμπορικός Διευθυντής, Δ/ντής Μάρκετινγκ και πωλήσεων μεγάλων Ελληνικών και Πολυεθνικών εταιρειών. Έχει σπουδάσει οικονομικά-πωλήσεις-Μάρκετινγκ στην Αμερική.

 

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ

Αθήνα, 19 Μαΐου στο Ξενοδοχείο STRATOS VASILIKOS 15:00-20:00
Θεσσαλονίκη, 20 Μαΐου  στο Ξενοδοχείο MEDITERRANEAN PALACE 10:00-15:00

 

TIMH

205 ΕΥΡΩ. Σε περίπτωση υποβολής δήλωσης 1 και πλέον εβδομάδα προ της διεξαγωγής του σεμιναρίου παρέχεται έκπτωση 10%

Το κόστος του σεμιναρίου μπορεί να καλυφθεί μέσω Ο.Α.Ε.Δ.

 

 

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Διαβάστηκε 418 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Πολιτιστικο Σωματειο «οι κορυφαιοι»

Ποιοι Ειμαστε

Το mcnews.gr είναι ένα site, που φιλοδοξεί να δώσει στους αναγνώστες του αντικειμενική και ανεξάρτητη ενημέρωση, χωρίς υπερβολές, παραποιήσεις και σκοπιμότητες...

Διαβάστε περισσότερα