ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :
giweather joomla module
Παρασκευή, 28 Ιανουαρίου 2022 - 11:54:48μ.μ.

banner468x60

13
Απριλίου

Web Marketing και Επικοινωνία μέσω Social Media

Κατηγορία Marketing

Σε ποιους απευθύνεται: Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σχετικά με τα social media, ώστε να μπορέσουν, επιλέγοντας τα κατάλληλα κάθε φορά μέσα, να δημιουργήσουν ένα ολοκληρωμένο πλάνο marketing στα social media.

Μπορούν να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα άνεργοι που γνωρίζουν από marketing, διαφήμιση/επικοινωνία ή πωλήσεις και επιθυμούν να επεκτείνουν τις γνώσεις τους για να βρουν πιο εύκολα εργασία.

 

Κατηγορία: Πωλήσεις & Marketing, Δημόσιες Σχέσεις / Επικοινωνία, Social Media & Internet Marketing

 

Σκοπός: Σκοπός του σεμιναρίου είναι αρχικά να ενημερώσει τους συμμετέχοντες σχετικά με τα πιο δημοφιλή social media και, στη συνέχεια, να τους εκπαιδεύσει στους τρόπους χρήσης τους, ώστε να είναι σε θέση να στήσουν αποτελεσματικές διαφημιστικές καμπάνιες και προωθητικές ενέργειες. Μέσω των γνώσεων που θα αποκτήσουν, θα μπορέσουν να φανούν χρήσιμοι σε εταιρείες που έχουν τη συγκεκριμένη ανάγκη, εργαζόμενοι σε αυτές είτε ως εξωτερικοί συνεργάτες είτε ως στελέχη.


Περιγραφή:
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ


Facebook – Google+
• Για ποιους λόγους επισκέπτονται οι Έλληνες τα Social Media (έρευνα της Focus Bari)
• Δημιουργία προφίλ, σελίδας, ομάδας, εκδήλωσης και σε τι διαφέρουν μεταξύ τους
• Δωρεάν (και μη) εφαρμογές για να εμπλουτίσετε την εταιρική σας σελίδα στο Facebook
• Ανάπτυξη διαφημιστικής καμπάνιας στο Facebook βήμα - βήμα
• Φέρτε το εταιρικό σας site στο Facebook
• Το ηλεκτρονικό σας κατάστημα στο Facebook
• Προσθήκη της επιχείρησης σας στο GoogleLocal
• Σύνδεση της Google+ σελίδας σας στο YouΤube κανάλι σας
• Πως θα προσελκύσετε περισσότερους likers
• Για ποιες αναρτήσεις ενδιαφέρονται και τι «μοιράζονται» με τους φίλους τους
• Παρακολουθήστε τι βλέπουν, πότε, τι μοιράζονται οι likers σας
• Facebook, Google+ ή και τα δύο;


Εργαλεία για να:
• Αυξήσετε τον αριθμό των φίλων και οπαδών σας στις socialmedia παρουσίες σας
• Ενεργοποιήσετε τους φίλους, επισκέπτες, μέλη, ώστε να έχουν εμπλοκή με τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις εκδηλώσεις της εταιρείας σας
• Χρησιμοποιήσετε τους φίλους, επισκέπτες, μέλη ώστε να μεταδώσουν στους δικούς τους φίλους τα μηνύματά σας.


LinkedIn
• Δημιουργία προφίλ (βιογραφικού)
• Δημιουργία εταιρικής σελίδας και ανάρτηση των νέων της εταιρείας
• Δημιουργία και συμμετοχή σε ομάδες
• Ανάπτυξη διαφημιστικής καμπάνιας βήμα - βήμα στο Linked-In
• Σύνδεση του προφίλ σας στο LinkedIn με το εταιρικό σας blog και το Twitter
• SEO & LinkedIn: πώς να βρίσκουν οι δυνητικοί σας πελάτες τη σελίδα και το προφίλ σας


YouTube
• Δημιουργία και διαχείριση προφίλ και καναλιού
• Ανέβασμα videos και ενσωμάτωση τους στο blog και στο site σας
• Διαφημιστικές καμπάνιες: πώς θα τις τρέξετε και πώς θα τις εκμεταλλευτείτε στο YouTube
• Ιογενές (viral) video marketing: πετυχημένα παραδείγματα videos με εκατομμύρια προβολές


Twitter
• Ένα ισχυρό εργαλείο στο εξωτερικό με περιορισμένη χρήση στην Ελλάδα. Γιατί;
• Πώς το χρησιμοποιούν οι γνωστότερες επιχειρήσεις στον κόσμο και τι προσφέρουν στους πελάτες τους
• Δημιουργία και διαμόρφωση προφίλ
• Τιτιβίσματα, εικόνες, γεωγραφική τοποθεσία
• Video στο Twitter
• Αύξηση των followersστο Twitter
• Σημεία που πρέπει να προσέξετε
• Διαφημιστικές επιλογές


Pinterest
• Γιατί να χρησιμοποιήσω και το Pinterest;
• Δημιουργία προφίλ και boards
• Δημιουργία εταιρικής παρουσίας
• Πουλήστε μέσα από το Pinterest: σύνδεση του Pinterest με το site & το E-shop σας


Blog
• Ένα must εργαλείο για τις εταιρείες που θέλουν να είναι «κοινωνικές»
• Το blog ως κεντρικός άξονας της προβολής σας στα social media
• Blogs και η σχέση τους με το SEO
• Ενσωμάτωση όλων των social media παρουσιών σας στο εταιρικό σας blog


Συνδέστε το site και το e-shop σας με τα SocialMedia
• Πώς και γιατί να συνδέσετε την εταιρική σας σελίδας και το e-shop σας με το blog και τα υπόλοιπα Social Media

 


Ανάπτυξη παραδειγμάτων – Εργαλεία
Ανάπτυξη παραδείγματος για την προώθηση προϊόντος – υπηρεσίας μέσα από τα social media.


To σεμινάριο είναι εμπλουτισμένο με 3 νέα παραδείγματα:
• Παράδειγμα εταιρείας παιδικών ρούχων
• Παράδειγμα εταιρείας ηλεκτρονικού τσιγάρου
• Παράδειγμα ξενοδοχειακής μονάδας


Τα παραδείγματα περιλαμβάνουν:
• Επιλογή στόχων: ποιους στόχους μπορείτε να πετύχετε για την εταιρεία σας μέσω των social media
• Επιλογή εργαλείων για την επίτευξη του κάθε στόχου
• Γενικό πλάνο ενεργειών ανά ημέρα, εβδομάδα, μήνα για κάθε ένα από τα κυριότερα social media sites
• Ανάλυση ανταγωνισμού


Μέτρηση αποτελεσμάτων: τι μετράμε και ποια τα προγράμματα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για τις μετρήσεις μας

 

Πληροφορίες Συμμετοχής:
Διάρκεια: 16 ώρες Κόστος: 350 ευρώ

 

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

 

 

πηγή: semifind.gr

Διαβάστηκε 202 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Πολιτιστικο Σωματειο «οι κορυφαιοι»

Ποιοι Ειμαστε

Το mcnews.gr είναι ένα site, που φιλοδοξεί να δώσει στους αναγνώστες του αντικειμενική και ανεξάρτητη ενημέρωση, χωρίς υπερβολές, παραποιήσεις και σκοπιμότητες...

Διαβάστε περισσότερα