Σκοπός:
Η ανάπτυξη ιστοσελίδων με την πλέον σύγχρονη γλώσσα προγραμματισμού HTML5 σε συνδυασμό με τις τελευταίες τεχνολογίες.
Περιγραφή:
Εκπαιδευτική ύλη
Ενότητα 1: Παρουσίαση της γλώσσας HTML
1. Σύντομη ιστορία της HTML
2. Τι είναι η HTML?
3. Tags
4. Documents
5. Ξεκινώντας με την HTML
6. HTML και οι διαφορετικοί browsers
Ενότητα 2: Ανίχνευση δυνατοτήτων
1. Ανίχνευση Browser
2. Ανίχνευση χαρακτηριστικών του browser
3. Ανίχνευση χαρακτηριστικών με τη βιβλιοθήκη Modernizr
4. Διασφάλιση συμβατότητας με παλαιότερους browsers με Polyfills
Ενότητα 3: Νέα στοιχεία της HTML5
1. Δομικά στοιχεία
2. Νέα στοιχεία για δημιουργία ηλεκτρονικών φορμών εισαγωγής δεδομένων
3. Νέες ιδιότητες (Attributes)
Ενότητα 4: Canvas
1. Τι είναι ο Canvas – γραφικά στο web
2. Απλά σχήματα
3. Στυλ σχημάτων
4. Σύνθετα σχήματα
5. Κείμενο και σκίαση
6. Ζητήματα που ανακύπτουν με τη χρήση Canvas
7. Canvas & γραφικά τύπου SVG
8. WebGL
Ενότητα 5: Βίντεο και Ήχος
1. HTML5 & RIA
2. Βίντεο και ήχος σε περιβάλλον web
3. Μορφές και αποκωδικοποιητές βίντεο/ήχου
4. Έλεγχος πολυμέσων με JavaScript
5. Παράδειγμα κώδικα(loop)
Ενότητα 6: Web Storage
1. Εισαγωγή
2. Web Storage σε σχέση με Cookies
3. Είδη αποθήκευσης
4. Μέθοδοι και Ιδιότητες
5. Γεγονότα (Events)
Ενότητα 7: Geolocation
1. Εισαγωγή
2. Geolocation API
Ενότητα 8: Offline Web Pages
1. Τι είναι οι Offline Web Pages
2. Το αρχείο Manifest
3. AppCache API
4. Connectivity API
Ενότητα 9: HTML5 APIs
1. HTML5 JavaScript APIs
2. Web Sockets
3. Web Workers
4. IndexedDB
5. Drag-and-Drop
6. Web Notifications
Ενότητα 10: Μετάβαση από HTML4 σε HTML5
1. Λίστα σημείων ελέγχου για τον προγραμματισμό της μετάβασης
2. Παράδειγμα μετάβασης
Ενότητα 11: CSS3
1. Εισαγωγή στην τεχνολογία CSS3
2. Φόντο (Background)
3. Περίγραμμα (Border)
4. Χρώμα (Color)
5. Γραμματοσειρές (Fonts)
6. Επερωτήσεις πολυμέσων (Media Queries)
7. Namespace
8. Κείμενο (Text)
9. Πολύστηλη διάταξη σελίδας
10. Επιλογείς (Selectors)
11. Περιεχόμενο (Content)