Εισαγωγή
Ο μηχανισμός PPC (Pay-Per-Click) – pros & cons σε σχέση με άλλες μορφές διαφήμισης
Ποιο είναι το πραγματικό κόστος του κάθε click;
Εναλλακτικοί τρόποι διαφήμισης στην Google (διαφημίσεις κειμένου, εικόνας, video)
Πως θα ξεκινήσετε την καμπάνια σας
Πως δημιουργούμε και δομούμε σωστά έναν λογαριασμό Google AdWords.
Πως αποφασίζουμε τον μηνιαίο και ημερήσιο προϋπολογισμό μας και πως γίνονται οι πληρωμές
Δημιουργία Ad Groups και διαφημίσεων: Γράψτε τα διαφημιστικά κείμενα σύμφωνα με τους όρους της Google.
Πώς θα βρείτε και να επιλέξετε τα ιδανικά keywords για να προβάλετε την διαφήμισή σας
Επεκτάσεις: πως θα βάλετε περισσότερες πληροφορίες στις διαφημίσεις σας από αυτές του ανταγωνισμού
Κώδικας μετατροπής: πως θα παρακολουθείτε πόσοι από αυτούς που έκαναν κλικ στην διαφήμισή σας, έκαναν και κάποια ενέργεια (π.χ. αγορά) στο site σας
Βελτιστοποίηση της καμπάνιας
Πως θα παρακολουθήσετε την πορεία της καμπάνιας σας
Πως θα βελτιώσετε την ποιότητα και την απόδοση των διαφημίσεων
Πως θα κρατήσετε χαμηλά το κόστος της καμπάνιας σας
Πως τα αρνητικά keywords μπορούν να βελτιστοποιήσουν την καμπάνια σας
Τι είναι το Quality Score και πως μπορείτε να το βελτιώσετε
Πως να δημιουργήσετε κατάλληλα landing pages ώστε να σας βοηθήσουν στην επίτευξη του στόχου σας.
Πρακτική: Στήσιμο πραγματικής καμπάνιας με διαφημίσεις κειμένου στο Search Network της Google
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε αρχάριους οι οποίοι θέλουν να χρησιμοποιήσουν το Google Adwords ώστε να δημιουργήσουν και να θέσουν σε εφαρμογή μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια ή σε όσους έχουν ήδη μια μικρή εμπειρία και έχουν τρέξει 1 - 2 καμπάνιες μέσω Google Adwords και θέλουν να τις βελτιστοποιήσουν.
Εισηγητής
Ο Αρσένης Πασχόπουλος ( http://gr.linkedin.com/in/arsenis) είναι από τους πρώτους marketers του διαδικτύου στην Ελλάδα με δράση η οποία ξεκινά το 1996. Είναι Managing Partner στην εταιρεία υπηρεσιών διαδικτύου Just On Line.
Είναι συγγραφέας των βιβλίων “Social Media Marketing”, 2010, εκδόσεις Κλειδάριθμος και "Ηλεκτρονικό Εμπόριο " (3η έκδοση 2007, εκδόσεις Κλειδάριθμος). Έχει εργαστεί στα τμήματαmarketingτων εταιρειών Shell, Johnson&Johnson, Fiat, Boston University, Όμιλος Δ. Αγγελόπουλου,Γενική Χημικών Προϊόντων.
Από τους πρώτους (1996) που δημιούργησαν σεμινάρια Ηλεκτρονικού Εμπορίου για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και διεξήγαγε κύκλο σεμιναρίων ηλεκτρονικού εμπορίου για την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου. Για 4 χρόνια υπεύθυνος προώθησης και εκπαίδευσης μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου στον ΑΣΔΑ (Αναπτυξιακό Σύνδεσμο Δυτικής Αθήνας).
Έχει 15ετή διδακτική εμπειρία σε ιδιωτικά κολέγια στην Αθήνα και σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς (Οργανισμός Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, ΕΣΕΕ, Καριέρα, κ.α.). Απόφοιτος του Deree College με μεταπτυχιακό στο Boston University. Άρθρα του για την επιχειρηματική χρήση του διαδικτύου εκδίδονται στα startup.gr, socialmedialife.gr και Marketing Week.
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ
1 ώρα δωρεαν υποστήριξη μετά την λήξη του σεμιναρίου για βοήθεια και συμβουλές για τις εκστρατείες σας.
Πρακτική εφαρμογή με στήσιμο πραγματικής καμπάνιας κατά την διάρκεια του σεμιναρίου
Πιστοποιητικό παρακολούθησης
Σημειώσεις της ύλης που θα παρουσιαστεί
Δώρο όσα κουπόνια αξίας 75 ευρώ χρειάζεστε για την προβολή σας μέσω του Google Adwords
Ο εκπαιδευτής είναι πιστοποιημένος Google Adwords Qualified Individual
Πληροφορίες Σεμιναρίου
Διεύθυνση Διεξαγωγής: Λεωφ. Πειραιώς 108
Τόπος Διεξαγωγής: ΚΕΚ PRIMUS
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 210 6146442 και 6974095298
Κόστος Σεμιναρίου: Κανονική τιμή 160€
Εκπτώσεις: 124€ για ΠΛΗΡΩΜΕΣ έως και 5 εργάσιμες ημέρες πριν το σεμινάριο.
Εισηγητής: Αρσένης Πασχόπουλος
Ημ/νια Διεξαγωγής: Αθήνα, 15 Μαρτίου 2017
Ώρες Διεξαγωγής: 4:00 μ.μ. - 9.00 μ.μ
Απαιτείται Εγγραφή: Ναί
Παρακολούθηση Εξ Αποστάσεως: Χωρίς Δυνατότητα Παρακολούθησης Εξ Αποστάσεως
Χρηματοδότηση ΛΑΕΚ: Έως και 100%. Προθεσμία υποβολής έως και 8 Μαρτίου. Αφορά ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ που απασχολούν προσωπικο με ΙΚΑ.