Σε ποιους απευθύνεται:
Σε νέα στελέχη Δ/νσης Marketing της επιχείρησης, σε ανώτερα και μεσαία στελέχη του Τμήματος Πωλήσεων που δεν έχουν προηγούμενη θεωρητική κατάρτιση στο Marketing και σε άλλα ανώτερα κα μεσαία στελέχη των επιχειρήσεων και οργανισμών που θέλουν να κατανοήσουν τη βασική φιλοσοφία του Marketing.
Σκοπός:
Α) Να βοηθήσει τους επιχειρηματίες και τα στελέχη των επιχειρήσεων να κατανοήσουν τη σημασία και την αναγκαιότητα της φιλοσοφίας του Marketing, καθώς και των επιστημονικών εργαλείων και μεθόδων που χρησιμοποιούνται σ’ αυτό.
Β) Να συνειδητοποιήσουν τον τρόπο λειτουργίας αυτών των εργαλείων για την επίτευξη των επιχειρηματικών τους στόχων.
Περιγραφή:
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
• Η έννοια της σύγχρονης επιχείρησης
• Η φιλοσοφία του Marketing
• Η έννοια του στρατηγικού επιχειρηματικού σχεδιασμού (strategic business planning)
• Τα 7 P του Marketing
1. Product
2. Prices
3. Promotion
4. Place
5. Packaging
6. Positioning
7. People
• Πως μεγιστοποιούμε τις πωλήσεις μας μέσω του σωστού χειρισμού των στοιχείων του μείγματος marketing
• Πώς αναπτύσσουμε επιτυχημένα νέα προϊόντα και υπηρεσίες και πως ελαχιστοποιούνται οι πιθανότητες λανσαρίσματος ενός αποτυχημένου προϊόντος
• Από την ικανοποίηση των καταναλωτή στη συνολική φροντίδα και ικανοποίηση του πελάτη (total customer care and satisfaction)
• Οι έννοιες του Εσωτερικού Marketing (internal marketing) και Εσωτερικού Πελάτη (Internal client)
• Πως μπορεί να επιβιώσει η ελληνική μικρομεσαία επιχείρηση στον 21ο αιώνα;;
• Πώς πρέπει να αντιδράσει η μικρο-μεσαία Ελληνική Επιχείρηση στην τάση αύξησης του βαθμού συγκέντρωσης που παρατηρείται σε όλους τους κλάδους της οικονομίας;
• Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα παρουσιασθούν και θα συζητηθούν mini case studies από την ελληνική και τη διεθνή επιχειρηματική πραγματικότητα