ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ :
giweather joomla module
Τρίτη, 14 Μαΐου 2024 - 3:52:03μ.μ.
×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 51
19
Μαρτίου

Mastering Export Strategy – Στόχευση & Ανάπτυξη Εξαγωγικών Αγορών

Κατηγορία Marketing

Στελέχη πωλήσεων & marketing που θα ασχοληθούν με τις εξαγωγές,

συμβούλους και επιστήμονες που θέλουν να εξειδικευθούν με το διεθνές εμπόριο, νέους επιχειρηματίες και ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων που βλέπουν ευκαιρίες στο εξωτερικό και καλούνται να υλοποιήσουν πλάνα ανάπτυξης ξεκινώντας από μηδενική βάση, χωρίς να έχουν την απαιτούμενη εμπειρία.

 

Εισηγητής


ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΕΡΙΤΗΣ


Οικονομολόγος, πτυχιούχος ΕΚΠΑ, με μετεκπαίδευση στο Strathclyde Business School της Γλασκώβης – MBA Corporate Strategy - και στο Cambridge Judge Business School – Developing Strategy for Value Creation & Competitive Advantage, Corporate Investment, Strategic Performance Management. Διαθέτει πολυετή επαγγελματική προϋπηρεσία στους τομείς Sales, Marketing και International Business Development σε περιβάλλοντα Β2Β, FMCG & EPC, έχοντας εκτεταμένη δραστηριότητα σε έναν ευρύ αριθμό διεθνών αγορών. Συνεργάστηκε, με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό, με διεθνοποιημένες Ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις από τους τομείς της Βιομηχανίας και του Εμπορίου, αναλαμβάνοντας διοικητικούς ρόλους και υπευθυνότητες επίτευξης και διαχείρισης οικονομικών αποτελεσμάτων σε επίπεδο BU, χώρας και region.

 

Σκοπός


Σήμερα που η εγχώρια αγορά συρρικνώνεται συνεχώς όλο και περισσότερο οι μοναδικές ευκαιρίες ανάπτυξης για τις ελληνικές επιχειρήσεις βρίσκονται εκτός συνόρων. Η βιωσιμότητα και η ανθεκτικότητά τους συνδέεται άμεσα με την παραγωγή και διάθεση διεθνώς ανταγωνιστικών προϊόντων και υπηρεσιών.


Το πρόγραμμα αυτό αποτελεί έναν χρήσιμο και πρακτικό οδηγό για τον νέο εξαγωγέα. Τον προετοιμάζει για το δύσκολο διεθνές περιβάλλον παρουσιάζοντας με τρόπο συστηματικό και περιεκτικό το πλαίσιο, τις απαιτήσεις και αναγκαίες κατευθύνσεις του στρατηγικού εξαγωγικού σχεδιασμού.


Στο 1ο μέρος τον βοηθά να διακρίνει μεταξύ του «θέλω» και του «μπορώ». Παράλληλα του παρέχει τη σύγχρονη μεθοδολογία και τα εργαλεία διερεύνησης και στόχευσης αγορών με πραγματικές δυνατότητες.
Tο 2ο μέρος του εστιάζει στην εφαρμογή ευέλικτων, market-specific στρατηγικών ανάπτυξης. Στο χτίσιμο δηλαδή μιας βιώσιμης ανταγωνιστικής θέσης σε «τοπικό» επίπεδο. Αποφάσεις για το εάν & πόσο πρέπει να προσαρμόσει το μείγμα marketing στις συνθήκες της «εκεί» αγοράς αναπόφευκτα κατέχουν κεντρική θέση στην προσπάθειά του αυτή κρίνοντας την επιτυχία της.

 

Περιγραφή Σεμιναρίου


Θέματα Σεμιναρίου: Αναλυτικά, θα καλυφθούν οι παρακάτω ενότητες:


Αναλυτικά, θα καλυφθούν οι παρακάτω ενότητες:


Α. Ανάλυση Εξαγωγικής Ετοιμότητας


• Global Mega Trends. Επιδράσεις & Προκλήσεις για την Ελληνική Επιχείρηση
• Θέλω να Εξάγω. Μπορώ; Από Πού θα ξεκινήσω; Το Πλαίσιο των Αποφάσεων
• Ανάλυση Μικρο – Ανταγωνιστικότητας. Crash Test για τον Επιχειρηματία
• Εξαγωγικός Σχεδιασμός. Στοχοθέτηση & Διαμόρφωση Πλάνου Marketing


Β. Έρευνα, Επιλογή & Στόχευση Αγορών


• Πώς θα επιλέξω τις Καλύτερες Ξένες Αγορές για τα Προϊόντα μου;
• Αναγνώριση Ελκυστικών Αγορών. Ποιοτική & Ποσοτική Ανάλυση Ευκαιριών
• Η ανάγκη για Διεθνή Έρευνα Αγοράς: Μορφές & Στάδια Υλοποίησης
• Συλλογή Πρωτογενών & Δευτερογενών Στοιχείων. Πλεονεκτήματα & Περιορισμοί
• Ελληνικές & Διεθνείς Πηγές Εξαγωγικής Πληροφόρησης
• Συστήματα Ταξινόμησης Προϊόντων, Προφίλ Χωρών & Ιστότοποι
• Μεθοδολογία Αξιολόγησης & Ιεράρχησης «Υποψήφιων» Αγορών
• Ανάδειξη «Αγορών – Στόχων»
• Σύγχρονες Στρατηγικές Στόχευσης
• Τμηματοποίηση Αγοράς & Προσδιορισμός Ανταγωνιστικής Θέσης


Γ. Ανάπτυξη Εξαγώγιμου Προϊόντος


• Το Προϊόν ορίζει την Αγορά, τους Ανταγωνιστές, το Μείγμα Marketing
• Είναι το Προϊόν μου Κατάλληλο για Εξαγωγή;
• Stress-Test Ανταγωνιστικότητας & Σημάδια «Προϊοντικής Ανεπάρκειας»
• Τυποποίηση ή Προσαρμογή;
• Άξονες Ανταγωνιστικής Διαφοροποίησης & Τοποθέτησης
• Πηγές Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος
• Από το Προϊόν στο Brand. Δημιουργία Υπεραξίας & Στρατηγικές Διαχείρισης
• Απαιτήσεις Συσκευασίας: Λειτουργικότητα & Επικοινωνία


Δ. Στρατηγικές Διείσδυσης & Ανάπτυξης Πωλήσεων


• Go-to-market strategy. Μοντέλα Εισόδου σε Διεθνείς Αγορές. Κριτήρια Επιλογής
• Σχεδιασμός Διεθνούς Διανομής. Ποιο «Κανάλι» είναι κατάλληλο για το Προϊόν μου και τις Δυνατότητές μου;
• Αξιολόγηση Έκτασης & Ποιότητας Κάλυψης της τοπικής αγοράς
• Άμεσες & Έμμεσες Εξαγωγές. Προϋποθέσεις, Πλεονεκτήματα & Μειονεκτήματα
• Αντιπρόσωποι & Διανομείς. Αξιώσεις, Διαπραγματεύσεις & Κριτήρια Επιλογής
• Αξιολόγηση & Διαχείριση Συνεργασιών. Συγκρούσεις & Εμπόδια Εξόδου
• Η Οργανωμένη Λιανική στο Διεθνή Χώρο. Προκλήσεις για τον Εξαγωγέα.


Ε. Τιμολογιακή Πολιτική Εξαγωγών


• Πλαίσιο & Λογική Διαμόρφωσης Τιμών Εξωτερικού
• Τι «Δεν» θα πληρώσει ο πελάτης
• Στρατηγικές Τιμολόγησης & Στόχοι Εξαγωγικού Marketing
• Συνθήκες Καταλληλόλητας, Προϋποθέσεις & Περιορισμοί
• Η χρήση των Όρων Incoterms 2010 στις τιμές εξαγωγής
• Price Structure. ‘Χτίσιμο’ Door-to-Door Τιμών
• Ανιχνεύοντας την Ελάχιστη δυνατή Τιμή Εξαγωγής. Βασικές Πτυχές Κόστους
• Επίδραση Μεθόδων Τιμολόγησης στα Μεγέθη της Επιχείρησης


Ζ. Στρατηγική Διεθνούς Επικοινωνίας


• Προσδιορίζοντας το Πλαίσιο και τους Στόχους Διεθνούς Επικοινωνίας
• Σχεδιασμός του Διεθνούς Μείγματος Προβολής
• Διαχείριση Επωνυμίας (Brand Name) στις Ξένες Αγορές
• Επιλογή Μηνύματος. Πώς θα κινητοποιήσετε το Κοινό – Στόχο σας;
• Ποια είναι τα κατάλληλα Μέσα για να το στείλετε;
• «Push or Pull»? Προωθητικές Δράσεις & Στόχοι Πωλήσεων
• Check List Αποτελεσματικής Προώθησης
• Αξιοποίηση Εταιρικής Ιστοσελίδας

 

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

 

 

 

πηγή: semifind.gr

Διαβάστηκε 256 φορές
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Πολιτιστικο Σωματειο «οι κορυφαιοι»

Ποιοι Ειμαστε

Το mcnews.gr είναι ένα site, που φιλοδοξεί να δώσει στους αναγνώστες του αντικειμενική και ανεξάρτητη ενημέρωση, χωρίς υπερβολές, παραποιήσεις και σκοπιμότητες...

Διαβάστε περισσότερα